2013年6月2日日曜日

Lee Hyo Ri

As some of you guys might realize, I like Korea!
and I like everything of Korea!
Food, music, drama, movie, fashion, language and people!
Well, I got interested in Korea through BIGBANG, and I fell in love with T.O.P at first sight. kkk
I used to look for information about BIGBANG when I was in high school,
and I knew that T.O.P liked Lee HyoRi.
So, I got jealous! LOL I didn't have good image about her.
However last day, I saw one of her music videos and it was great!
She is beautiful and talented!
I love her!!!
So today I'm going to post some music videos of her!
I like the fashion, makeup and hairstyle that she use. :)

もしかしたら気づいた子もいるかもしれないけど、私は韓国が大好きです!
韓国の全てが好き!!!!
食べ物、音楽、ドラマ、映画、ファッション、言語、そして人!
韓国に興味持ち始めたきっかけはBIGBANGです!そしてT.O.Pに一目惚れしました(笑)
高校の時はいつもネットでBIGBANGの情報を集めていました。
それで、まぁ、T.O.Pがイ・ヒョリさんのことが好きだということわかって・・・
嫉妬しちゃいましたね(笑) あまり良いイメージがなかったです。
でも先日彼女のミュージックビデオを見たところ、すごく良かったです!
彼女はとても綺麗で魅力的ですね^^
好きになっちゃいました!
とういうわけで、今日は彼女のミュージックビデオを載せます!
彼女のファッション、メイク、髪型など可愛くて好きです!

0 件のコメント:

コメントを投稿